![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag tycker att det överlägset lättaste sättet att göra consists är att använda Consist-editorn som medföljer MSTS. Den hittar du i Activity-editorn. Den kan vara knepig att hitta första gången när man väl vet var man finner den så är det inga som helst problem. Hur kommer det sig att så många verkar ha problem med den? Är de så "korkade" att de aldrig lyckas lära sig hur man hanterar den? För mig gick det nästan på än gång. Själv tycker jag att den är mycket enklare att använda än Conbuilder, speciellt när man ser vilka lok och vagnar man ska/kan sätta ihop!
Mvh Mikael R ![]() C1-C15 Stockholms tunnelbanas stoltheter |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Försvunna consist i Activity Editor | pedeo | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2004-06-21 19:18 |
Skapa stort landskap | mralex | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2004-02-17 22:17 |
Hjälp consist editorn funkar ej längre!!! =( | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-03-06 15:59 |
Consist Editor? | alexfaldt | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-02-25 10:14 |
Consist Editor | Totte | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-10-01 01:36 |