![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej.
Att göra en ny consist-fil är inte svårt. Jag brukar ta en befintlig fil och ändra beteckningarna på loket och vagnarna med en test-editor, t ex notepad. Det går också att använda programmet conbuilder. Jag vet inte var man hämtar det, jag har fått det av Hans P. ,det fungerar inte hos mig så jag gör egna consist-filer i stället. Om du får problem så skicka gärna mail till mig. olof.melin@shell.com Hälsningar Olle M |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Försvunna consist i Activity Editor | pedeo | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2004-06-21 19:18 |
Skapa stort landskap | mralex | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2004-02-17 22:17 |
Hjälp consist editorn funkar ej längre!!! =( | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-03-06 15:59 |
Consist Editor? | alexfaldt | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-02-25 10:14 |
Consist Editor | Totte | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-10-01 01:36 |