![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Hur ofta går bussarna där du bor? | |||
oftare än var femte minut |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 15.56% |
var 5-10 minut |
16 | 35.56% |
var 11-20 minut |
15 | 33.33% |
var 21-30 minut |
12 | 26.67% |
var 31-60 minut |
7 | 15.56% |
färre än var sextionde mniut |
8 | 17.78% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 45. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
I Osbyholm:
Söderut så är det ca 30 min mellan bussarna i rusningstid mot Lund. 1 timme mellan bussarna till Malmö. 1 timme mellan bussarna till Eslöv. Norrut In till Hörby kan där nog va ca 20 min mellan bussarna. Till Kristianstad så är det ungefär ca 30 min-1 timme. Det var nog allt.
![]() |
#17 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
Kasta sten i glashus? Förklaring tack och gärna en specifik tråd/inlägg du syftar på ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citat:
Helt onödig omröstning igen, Arvid... |
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
![]() Jag menar,inte är ju jag någon sorts arbetande frivillig.(om du förstår) Tycker du inte det är intressant behöver du ju inte skriva,skicka hellre ett pm till mig och säg at den är onödig. Skriv sen via Pm någon mer onödig omröstning som jag postat. Börjar för övrigt bli trött på den här oförskämt otrevliga stämningen. Det gör väl inte världen bättre,eller?
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2006-12-18 klockan 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citat:
Det är inte bara jag som är trött på alla omröstningar... http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=14357 är bara ett exempel på en i mitt tycke "onödig omröstning" |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Dumt sagt, jag vill se vad som de flesta vill ha och sedan se det. Det blir ju roligare ifall man bygger något om intresset är större. Fast det kanske inte du skulle bry dig om?!
![]() |
![]() |
#24 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
§ 3.1 Onödiga inlägg, skräpinlägg - Onödigainlägg och skräpinlägg är inlägg som inte tillför något till diskussionen, inte är relevanta eller är utanför ämnet (kan även anses vara chattning). Vi ska försöka undvika att skriva sådana här inlägg, i den mån som det går. Finns ändå ett uttalat behov kan dessa inlägg postas under Off Topic. Tänk på att inlägg helt utan relevans eller anknytning till det forum de skrivs i tas i regel bort utan förvarning
Läs och begrunda reglerna en gång extra TriQz, du har postat inlägg i flertalet trådar som antingen är väldigt gamla och eller inlägg som helt enkelt inte tillför något till tråden i sig. - Olaf Lindström
Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-12-31 klockan 17:29. |
![]() |
![]() |