![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Trevliga bilder!
Synd att den lades ner,det är klart,den skulle behöva lite renovering ifall den skulle kunna användas ofta. ![]() Tror jag skulle skippa att åka den ifall jag fick. ![]()
![]() |
#2 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Kul att höra att det är så! ![]() Tyckte att den såg lite "rostig" ut så jag tänkte att den inte fungerade så bra.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Har man inte någon liknande bana i Boliden? Fast en del av den används numera av turister. En turistattraktion alltså.
![]() |
#5 | |
Tidigare Krille400
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() Fruktansvärt diggabel bildtråd. Tackar så mycket och drägglar efter mer! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ojdå!
Absolut trevligt, intressant och framförallt annorlunda! Gott att man inte låter det hela stå och förfalla helt och hållet. För oss "industrihistorieintresserade" var det här verkligen någonting att åka och titta på, tack för tipset! /Henrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Tidigare Krille400
|
![]() Citat:
![]() ![]() Lägger in 3 bilder till. Först Knotbergets infart från Forsby och dess motvikter för draglinan. Sedan vägskyddet över Rv56 vid Kungs Barkarö. Senast redigerad av Kristian den 2006-12-28 klockan 19:37. |
|
![]() |
![]() |