![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Denna eviga fråga vilket som är bäst?? Som tidigare så får man pröva sej fram...Frågar du en som håller på med Trainz så säger han köp det och likadant gäller för MSTS... Denna delen av forumet svarar nog de flesta MSTS men frågar du på Trainz-delen av forumet så svarar nog de flesta Trainz... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
okay .. då vet jag .
men vilken kan man växla på då och har finsate landskap. och vart sträcker sig orginal maps alltså vart går rälsen ..?
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Båda simulatorerna växlar man i, vilken som har finaste landskap är som Fredrik sa i din andra tråd, en fråga om tycke o smak...
![]() I MSTS finns det 6 rutter i original, på olika ställen i världen, vad TRS2006 innehåller i original är jag ej säker på. Men, så gott som ingen använder dessa originalrutter idag, då det finns så mycket annat att hämta hem som för länge sen överträffar originalets rutter på allt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
okay men tror ni trainz har fler rutter i sverige ??
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
vilket ska man köpa det med dde gröna ångloket eller det med den orange gula dieselloket ??
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Hos TRS 2006 vet jag inte. Hoppas de som kör TRS kan svara på din fråga. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
men vilken tycker du är bäst av den gröna och den andra ?? vilken ska jag köpa vilken har såhär bäst med signaler och så i hopkoppling av vagnar