![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej!
Jag tycker att Fredrik gör så att även jag kan ändra mina egna inlägg som jag har skapat. Leopold.
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Tycker detta är en bra grejj, att bara låta folk ändra under en timme... dock så finns det en annan funktion som jag inte vet om den finns med i denna typ av forum...
den går iaf ut på att bara det sista inlägget ändra (på obegränsad tid) så om någon skriver ett inlägg och ingen skriver något i den, så kan man ändra under hur lång tid som helst, men kommer någon och skriver en liten truddelutt så kan inte den som är framför ändra sitt inlägg alls, osv. osv. detta tycker iaf jag är en vettigare lösning om funktionen finns, för då kan man ångra sig om man kom på svaret eller man kan formulera om svaret lite grand iaf bäst kanske är om den som först skriver kan ändra tills någon skriver något annat, och resten i en timme... eller så kör man efter "Use, don't Abuse" så får man endå changsen att visa att man kan hantera detta
![]() |
#4 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om någon missat så ska alla nu kunna editera sina inlägg i 12 timmar. Därefter får man rätta sig själv med nytt inlägg
![]() Om det visar sig att det fungerar bra kanske vi kan höja tiden till 24 timmar eller mer. Fungerar det inte som önskat minskar vi tiden. Hoppas ni blir nöjda och att vi kan lägga denna diskussionen till handlingen ![]() Senast redigerad av Fredrik den 2006-11-07 klockan 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Förlåt att jag drar upp detta igen. Men jag är väldigt sugen på att höra varför hela 12 timmar? Jag tycker max en timme skulle vara mer rimligt. Enligt mig så skall man stå för vad man säger, och det borde man även göra när man skriver? Att ändra sin post är som Fredrik säger, rätta stavfel, meningsuppbyggnad m.m samt att lägga till något (som ingen annan har lagt till innan men tycker på ändra) är vad funktionen är till för.
Det var mina åsiker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]() [Test redigerar]
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2006-11-07 klockan 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hmm. Nu är detta ämne inne på tredje sidan, men fortfarande har inte funktionen "Förhandsgranska inlägg" nämnts.
Trycker man där så får man se hur inlägget kommer att se ut, komplett med fungerande länkar att klicka på för att kontrollera funktionen på dom. Det enda som inte kommer med är filer bifogade via forumet. Några enkla saker att tänka på innan man postar.
Detta är faktiskt ett forum och inte en chatt. Det finns ingen anledning att skynda sig med att få ut sina poster. Det borde vara kvalitet på inläggen som styr, inte kvantitet. Tyckte mig dessutom se ordet "demokrati" skymta förbi igen. Detta är väl ingen demokrati. Det är ett forum som upprätthålls av några få personer för våran skull och dom har väl ändå full rätt att sköta det som dom vill. Det är deras tid och deras pengar som läggs ner för att få detta att fungera. .... Mats
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Detta var ett av de bästa inläggen i denna debatten. Jag kan bara hålla med dej. Jag själv brukar i 99 fall av 100 använda Knappen "Förhandsgranska inlägg". då den fungerar helt ok. Så gott folk använd den så blir det nog bra i slutändan... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]() Citat:
hur skulle man klara sig utan "förhandsgranska inlägg" knappen? (var tvungen att testa) ![]()
Tobias "Hovve" Hofvander Senast redigerad av Hovve den 2006-11-08 klockan 11:06. Anledning: Stavfel |
|
![]() |
![]() |