![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Ååååh var det denna GreenPeace båt som man kraschade korallrevet med? Hehe var rätt klockrent att GreenPeace pajade nåt sånt som är så viktigt för naturen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja, det kan det säkert ha varit, men jag har ingen aning om att nåt sånt hänt överhuvudtaget,
Sabbar dom för naturen, jag som trodde dom försökte rädda den och miljön till varje pris, där ser man. Tack för den intressanta informationen om fartyget om det nu var just detta fartyg. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej! Synd att man missade Greenpeace båten i helgen. Var nämligen på Hajk. Min mamma jobbar nämligen på Greenpeace.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Hmm, underligt att Nordkapp ligger i Stockholm.
Det där fartyget går ju normalt på Hurtigrutten i Norge.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Fina bilder som vanligt Jonmpa.
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ja, det var en Fåfängarunda kan vi kalla det runt östersjön och sedan ska hon in på Argentina-Antarktis igen. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |