|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Hejsan !
Jag har lyckats sammanställa en lista över mina bilar. Givetvis så finns bilder på nästan alla. BMW 320 1979 Dodge Dart GT 1965 Dodge Dart 270 1965 Dodge Dart 270 1966 Fiat Panda 1984 Fiat Uno 55 198? Fiat Uno 60 198? Fiat Uno 70 198? Fiat Uno 70 198? Fiat Uno 70 198? Ford Capri XL 1974 Ford Capri XL 1975 Ford Capri GL 1977 Ford Consul GT 1972 Ford Fairlane 500 1966 Ford Granada 2dr Ford Granada 2dr 1975 Ford Granada hgv 2,0 1977 Ford Granada hgv 2,6 1977 Ford Granada 4dr 1978 Mercedes 220 1973 Mercedes 220 1973 Oldsmobile F-85 Cutlass 1965 Opel Ascona 2dr 1980 Opel Ascona 4dr 1980 Opel Ascona GL 1988 Opel Ascona Exclusive 1988 Opel Kadett 1982 Opel Kadett Caravan 1986 Opel Rekord 2dr 1962 Opel Rekord 4dr 1962 Opel Rekord 2dr 1976 Opel Rekord Coupé 1972 Opel Rekord Coupé 1977 Plymouth Valiant V100 1966 Plymouth Valiant V200 1965 Plymouth Valiant V200 1966 Plymouth Valiant V200 1966 Renault R5 TS 1984 Renault R5 1987 Saab 95 V4 1972 Saab 96 V4 1972 Saab 96 V4 1977 Volvo Amazon 4dr 1962 Volvo Amazon Sport 1965 Volvo Amazon hgv 1967 Volvo 142 1969 Volvo 144 1974 Volvo 145 1974 Volvo 242 1976 Volvo 244 1978 Volvo 245 1975 Volvo 245 1977 Volvo 245 1977 Volvo 245 1983 Volvo 66 1976 Toyota Celica Gti 1986 Toyota Corolla 1,6 DX 1987 Toyota Corolla 1,6 GL 1987 Toyota Tercel 1987 Mvh. Stefan Lindberg |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Medlem
|
Citat:
)Undrar Bengt
__________________
Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Medlem
|
Citat:
Just nu har jag 2 Opel Ascona från 1988. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
en Volvo 740 GL...suck
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Medlem
|
Citat:
Undrar Bengt (nyfiket)
__________________
Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Medlem
|
Citat:
Det är ju inte helt fel att ha lite reservdelar så att säga. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Som det är nu så tankar man oftast en Volvo XC90-T6 men om flickvännen får välja så åker man i henne stylade 740 =)
__________________
MVH: Sebastian |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 1 020
|
Jag har en Volvo 244 GL -81 (Nu får jag väl en massa SAAB-fantaster på mig
) som väntar på en mindre renovering samt på att körkortet kommer hem vilket bör bli om ett par månader (Hoppas jag ). Annars så kör familjen runt i en Toyota Avensis -05.//Kristian Senast redigerad av Kristian den 2006-08-04 klockan 16:29. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Medlem
|
Citat:
Hälsar Bengt
__________________
Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
|
Hei jeg har en Citroën Xantia Activa 2.0L 1996 mod.
__________________
Mvh Arve
|
|
|
|