![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Jag har ganska länge nu förökt få vissa objekt att fungera med TS2010, utan lyckat resultat.
Vill någon vänlig själ här förklara för mig hur jag åtgärdar fel som detta? Error: The *.texture.txt file is missing for texture resource 'stolpe.texture'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Har du sökt svaret här?
http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?56002-Listing-of-Errors-and-How-to-Fix-Them ...eller någon annan tråd under samma avdelning? http://forums.auran.com/trainz/forumdisplay.php?59-TS2010
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jättebra tips, Svenolov - förutsatt att man klarar engelskan och trainzspråket. Och det gör inte jag i alla fall.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack för tipset svenolov.
Hittade ett tips från forumet där, lösningen var att ladda ner Pevsoft och konvertera texturefilerna. Men det dök upp ett annat problem istället, ska kolla runt lite på forumet. Tror nån annan hade det problemet förut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hej.
PM2IM ska du också köra. Ekan har hjälpt mig med en massa tips, angående detta. Om du söker på mitt ID så borde du hitta Lycka till! // Christer |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack Crille.
Ska göra det. |
![]() |
![]() |