![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]() Citat:
Men det måste vara en rejäl Wow faktor för att de ska göra det Schweiz har ju alperna och Frankrike har TGW tågen. Malmbanan tycker jag har lite Wow faktor. Europas tyngsta Tåg och bergsmiljö. Men Norrköping-Stocholm har ju ingen direkt wow faktor....... Kanske bron över till Danmark har lite wow faktor Men jag tror bara på 10% möjlighet att någon bygger malmbanan i TSW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Eller bland annat Bergensbanen som är populärt, det nobbar TSW.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]() Citat:
Men det finns ett problem till jag inte tagit upp. Helst vill man bara ha en rutt på ca 6-10 mil av någon anledning just nu. (för dyrt antar jag med längre rutter) Ska du bygga en rutt 6 mil på bergen banan vart börjar och slutar man då. Och det gäller ju även Malmbanan i viss mån. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |