![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 817
|
![]()
The manual that comes with the signals explains it briefly, but I'm not aware of any detailed tutorial. If you download my route Jönköpingsbanan you will find many examples of how the signals are placed, ranging from small stations with just one diverging track, to Stockholm C which is a bit (!
![]() If you are making a real route you could try and find videos and photos online to see what the actual signals look like. In general you need to figure out which aspect you want the signal to be able to show. For the H5, the lowest of the five lamps would only be used to signal "vänta kör 40" ("expect 40"), so you would only need the H5 if the next signal is able to show "kör 40" ("drive 40"). I hope that makes sense. ![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
signaler |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|