| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: Nov 2001 
				Ort: Haninge och Västervik, Sweden. 
				
				
					Inlägg: 478
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej. 
		
		
		
			Vet någon rutt- eller 3-D byggare, hur jag får MSTS & OR att förstå, att objektet är en tunnel och det skall vara mörkt?? Har försökt att lista ut men kommer ingen vart. Har provat att skriva in detta i objektets SD-fil, men det funkade inte. SIMISA@@@@@@@@@@JINX0t1t______ Shape ( JWK-Stolpe3-hall.s ESD_Detail_Level ( 0 ) ESD_Alternative_Texture ( 2 ) ESD_Tunnel ( 30 0 5 10 0 ) ESD_No_Visual_Obstruction () ESD_Bounding_Box ( -7.099994 -0.075000 -13.518728 7.155046 7.765434 14.950001 ) ) Har också problem med att polys flimmrar vitt, trots att de är kolsvart texture. Se bland annat de långa balkarna som håller Plannjaplåten på plats. //Wase  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
		
  | 
	
		
  |