![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
hHj
Så här kan det se ut numera i Läggesta Nedre. Jag misstänker att det inte dröjar många timmar nu innan LAn låter er lägga händera på sin läckerbit.
MVH / BjörnL Senast redigerad av bjornl den 2012-02-18 klockan 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
I detta har bjornl alldeles rätt, skall bara justera reklamskyltarna. Nu när bjornl har kommit med godsmagasinet kunde jag inte låta bli att göra det antika cykelstället som står mellan stationshus och godsmagasin. Det är en skriptad variant där man kan sätta in 16(?) olika kombinationer av cyklar m.h.a. propertyrutan. Om ni tittar på bilderna fattar ni nog principen! Eller är jag ute och cyklar helt och hållet
![]() Har gått till bjornl för slutsyning!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-02-18 klockan 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|