![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej Vovven
Nej absolut inte hjälp är ju vad jag efterlyser. ![]() Eventfilen är eg en textfil så det är bara att tillfälligt döpa om extension till *.txt för att kunna läsa den och redigera den. Så här ser min eventfil ut ------------- 1 Generic_Event animstart------------- Och animationen är gjord för att passa och när den sparas så bockar man för att den skall fråga efter en eventfil. Och så här ser originalet ut ------------- 1 Generic_Event animstart------------- Även jag har frågat mig var man lär sig om scriptspråket. Det finns material på nätet men de är nog bara användbart om man har en programmerings utbildning/erfarenhet i botten. Jag är inte kunnig så jag kör här med ”monkey se, monkey do metoden”, och det räcker bara sååå långt (ca 3 cm i detta fallet) ZIPk filen index.zip representerar Aurans dokumentation sådan den nu är. Sedan har jag även hittat denna som verkar bra. http://publish.uwo.ca/~gerard/trainz...ing/index.html
MVH / BjörnL Senast redigerad av bjornl den 2012-01-09 klockan 17:54. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|