|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#10 | |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 562
|
Citat:
Polygonmeckande är ett hav av frustration och elände men ändå helt fantastiskt kul när man tillslut får till det.Om du har lagt till polygoner för att runda av kanter osv så kommer uv-mappningen att behöva göras om vilket jag tror är fallet nu? Mappa aldrig innan du är helt nöjd med hur modellen(eller delar av) ser ut annars hamnar du i en oändlig loop av ommappning och det är garanterat inte roligt alls :/ Hoppas du inte ger upp i vilket fall! Kämpa på
__________________
Försöker bygga Älvsjö godsbangård men svär mest över UVW mappning. |
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|