![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej alla.
Får ej heller det att fungera men jag får att jag saknar filen A2t1mStrt.s som ska ligga i Global Shape är det någon som vet vad det är för fil ? M.V.Trainzhälsningar Coffiehans alias H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Har laddat ner 3 också men jag hittade den inte
ska ladda ner update få se om den är där |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ladda gärna upp mappen med tågen! (Krävs för aktiviteterna)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ja, det tror jag. Har dock inte kört till Kristiansand, pga att jag inte vet vilken start-path jag ska välja, är inte så hemma på rutten.
![]() ![]() Men jag installerade den på en tom installation av MSTS, för jag har så många rutter i den ena. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Jag testade lite mer. I Kristiansand funkar det inte. Inte heller i Oslo. Drammen funkar, och kör jag mot Oslo krashar rutten precis före Lieråstunneln. Förstår verkligen inte vad som kan vara fel, har prövat allt möjligt:
# Tagit bort alla aktiviter, paths, services och trafikfiler och gjort en ny path. # Bytt envfiles # Bytt spårtexture # Testat med RouteRiter, den hittar inga fel. Och inget hjälper! ![]()
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag testade den. Jättefin rutt från Kristiansand. Jag skapade path som börjar i Kristiansand och slutar vid Oslo. Fick problem när jag avslutar rutten och jag får don´t send. Plockade bort tre st act-filer enl. bilden. Så nu funker rutten som den ska. Bifogar pathfilen om ni vill ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Hej jo det har jag gjort
men filen fanns inte hos update heller |
![]() |
![]() |