![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
Avstånd x.koppela - a.limfront/back 0,65m (CHECK) x.limfront/back i plan med buffert (CHECK) Fungerar (Nope) Det måste vara något magiskt fel som jag har. Lite störigt när det fungerar så bra med andra fordon. Jag skall fortsätta klura ett tag till men i värsta fall får jag släppa den som den fungerar nu. Vad gäller ökenråttan så är det ju inte riktigt rätt lok men det är fritt fram att måla om ändå. Egentligen skall det vara en mellanversion som jag hittade ritningar till igår. Det är möjligt att den också kommer i framtiden men håll inte andan.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|