![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Snyggt Lennart.
Tror att jag ställde till det lite nu, skickade några bilder på interiören till dig och Tomas precis. Skulle inte förvåna mig, att det ligger en ny mönstrad matta i vagnen snart.
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
det blir mycket texturarbete när inredningen kommer på plats och då får jag kalla på mattläggaren - det blir mycket som skall passas till.
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Var tvungen att sätta på spåret för att testa. Fungerar bra men mycket mer att göra!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2010-10-09 klockan 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Tror jag skrivt det förut men jag måste fråga det igen kommer dom bli nedladnings bara. Du bord göra inredning i vagnarna det har du kanske gjort men göra så man kan sitta inne i vangnarna medans tåget åker. det vore kul om man kunde sita inne i vagnarna.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|