![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag är inte riktigt säker till 100% om jag förstått dig rätt, men tror att det är så här: Du har laddat ner materialet och skall öppna detta i Trainz 2010 men då startar Content Managern för Trainz 2006 istället. Gör då så här: Starta Trainz 2010 och välj Content så att Content Managern öppnas. Välj sedan där i File-menyn: Import CDPs... och leta upp platsen i din dator där du sparat sakerna från Banbyggarna och klicka Öppna. De filer som har .CDP i slutet kommer då att öppnas och laddas in till ditt Trainz 2010. Vänta tills det är klart, välj sedan Edit-menyn och Commit. Kör gärna någon typ Database repair också från File-menyn. Rätta mig någon om jag har gett fel information. Hälsningar
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Försökt hitta mapparna men förjäves hitar jag dom inte. Hm... vart kan dom vara ja jag sitter och längtar enormt till att få börja bygga mina banor men måste då ha skivorna. Men trainz 2006 startar bara när jag vill ladda ner till trainz 2010 vad kan problemet ligga. Skultarn och sådant behöver jag och vissa tåg måste man ha orginalet för att andra tåg och sådant ska fungera men de tågen kan finnas på svenska tåg skivorna. Ja någon som vet vad fellet är skriv och berätta och hjälp mig snälla
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|