![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Slog in användarnamn + lösenord köpte spelet och startade nerladdningen. Hoppas att du har samma tur ![]() Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Eller så kopierar du sista sidan av manualen, och skickar orginalet till dom.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Du kommer liks att behöva steam för att kunna spela den boxad versionen så du får dras med fel användarnamn i allafall... lika bra att registrera och köpa nu och tanke, då behöver du inte bry dig om allt jox med att skicka in manualbaksidan.
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
nu begriper ja inte nått
Jag vill ha den boxade versionen, men när den släpps, så blir det ju till fullt pris! RailWorks Promotional Key, är inte samma som på min manual? Hur ska man göra?
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
De kostar 19.90 Pund, 22.50 Euro 30.00 Dollar enl. E-post från RailWorks Promotion
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-06-18 klockan 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Postar samma info som jag tidigare postat
Trade-up Promotion For those of you who like your games in a box, we can offer you an amazing trade-up price of £19.99+P&P To claim this great offer, all you need to do is return (via Freepost) Rail Simulators original manual cover OR original DVD together with this form. Download in .pdf format or .doc format. You MUST fill out the form! Please note retail box product is launched on Friday 3 July 2009 Senast redigerad av Fredrik den 2009-06-18 klockan 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|