Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-03-31, 13:24   #3
Bålsta
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Stockholm sweden.
Inlägg: 115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Det verkar som Glenna registrerat sig med nytt namn (?)

Du skriver att du försöker arbeta/spela TRS2004 men om du aldrig lyckats med att göra en riktig installation då kan du ju inte heller spela spelet. Brandvägg och nätverk har ingen som helst betydelse under installationen av TRS2004. Det är först när du ska hämta ner nya saker du behöver internetanslutning.

Jag tycker att du ska radera precis allt som har med TRS2004 och avinstallera det som går att avinstallera via kontrollpanelen i Windows.
Där efter sätter du i CD 1 och börjar med installationen, byter till CD 2 när du blir uppmanad att göra detta. Tänk på att installationen kan ta tid och även om datorn inte verkar arbeta kan installationen pågå så avbryt inte installationen.

Det fel du säger att du får upp har jag inte hört om tidigare. Har du tittat på CD-skivorna och sett så att de inte är repiga och därav att du inte kan installera. Om de är repiga bör du kontakta din försäljare där du köpte spelet.

Om du en gång lyckats installera Trainz och sedan därefter installerat en massa addons och därefter vill ta bort Trainz så kommer du få en fråga om du vill ta bort även det som är nerladdat. Trainz tar med andra ord inte bort något som du laddat ner såvida du inte talar om att det är ok!
Men Fredik det är något med en fuktion
det är det som avbröts men jag kan
inte fastslå hur överföringen blev misslyckad???
Det hjälpe inte att radera TRS2004 Då dyker felmelandet upp
i igen! Påminner detta att TRS2004 har en ogiltig
zip fil?? Att kontrollera TRS2004 krävs tålamod. Jag behöver
inga mödosamma förklaringar. Kan problemet med överföringen
ha vanaliserat något mer? Just nu får jag ej kontakt med
TRS2004 . Ni kan gärna motivera hur själva problemet uppstog?
Kommentera gärna
Bålsta besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:39.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009