Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Trainz - Allmänt om Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Problem med TRS2004! (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=8776)

Bålsta 2005-03-31 10:29

Problem med TRS2004!

Just nu försöker jag arbeta med mitt TRS2004. Problemet
är att själva spelet är kass guuud vad trist! :eek:
Jag inser att TRS2004 har inträffat ett stort problem
när jag väntar på installationen kommer ett
felmedelande upp men jag kan inte motså hur
det inträffades och jag har ingen brandvägg till
mitt nätverk och ingen trådlös adapter. Jag tror
att det felmedelandet påminner mej om en misslyckad
åtgärd. Så här står det

(Fel inteäffades på data 3 )

Installationen misslyckades ochhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/...dvv/pissed.gif
alla mina objekt var raderade hur kan TRS2004 behandla mej?! :confused:
Vet ni vad problemet med överförningen är?
Kommentera gärna ;)

Fredrik 2005-03-31 10:43

Det verkar som Glenna registrerat sig med nytt namn (?)

Du skriver att du försöker arbeta/spela TRS2004 men om du aldrig lyckats med att göra en riktig installation då kan du ju inte heller spela spelet. Brandvägg och nätverk har ingen som helst betydelse under installationen av TRS2004. Det är först när du ska hämta ner nya saker du behöver internetanslutning.

Jag tycker att du ska radera precis allt som har med TRS2004 och avinstallera det som går att avinstallera via kontrollpanelen i Windows.
Där efter sätter du i CD 1 och börjar med installationen, byter till CD 2 när du blir uppmanad att göra detta. Tänk på att installationen kan ta tid och även om datorn inte verkar arbeta kan installationen pågå så avbryt inte installationen.

Det fel du säger att du får upp har jag inte hört om tidigare. Har du tittat på CD-skivorna och sett så att de inte är repiga och därav att du inte kan installera. Om de är repiga bör du kontakta din försäljare där du köpte spelet.

Om du en gång lyckats installera Trainz och sedan därefter installerat en massa addons och därefter vill ta bort Trainz så kommer du få en fråga om du vill ta bort även det som är nerladdat. Trainz tar med andra ord inte bort något som du laddat ner såvida du inte talar om att det är ok!

Bålsta 2005-03-31 13:24

Citat:

Ursprungligen postat av Fredrik
Det verkar som Glenna registrerat sig med nytt namn (?)

Du skriver att du försöker arbeta/spela TRS2004 men om du aldrig lyckats med att göra en riktig installation då kan du ju inte heller spela spelet. Brandvägg och nätverk har ingen som helst betydelse under installationen av TRS2004. Det är först när du ska hämta ner nya saker du behöver internetanslutning.

Jag tycker att du ska radera precis allt som har med TRS2004 och avinstallera det som går att avinstallera via kontrollpanelen i Windows.
Där efter sätter du i CD 1 och börjar med installationen, byter till CD 2 när du blir uppmanad att göra detta. Tänk på att installationen kan ta tid och även om datorn inte verkar arbeta kan installationen pågå så avbryt inte installationen.

Det fel du säger att du får upp har jag inte hört om tidigare. Har du tittat på CD-skivorna och sett så att de inte är repiga och därav att du inte kan installera. Om de är repiga bör du kontakta din försäljare där du köpte spelet.

Om du en gång lyckats installera Trainz och sedan därefter installerat en massa addons och därefter vill ta bort Trainz så kommer du få en fråga om du vill ta bort även det som är nerladdat. Trainz tar med andra ord inte bort något som du laddat ner såvida du inte talar om att det är ok!

Men Fredik det är något med en fuktion
det är det som avbröts men jag kan
inte fastslå hur överföringen blev misslyckad??? :confused: :confused:
Det hjälpe inte att radera TRS2004 Då dyker felmelandet upp
i igen! :mad: Påminner detta att TRS2004 har en ogiltig
zip fil?? Att kontrollera TRS2004 krävs tålamod. Jag behöver
inga mödosamma förklaringar. Kan problemet med överföringen
ha vanaliserat något mer? Just nu får jag ej kontakt med
TRS2004 . Ni kan gärna motivera hur själva problemet uppstog?
Kommentera gärna :)

Fredrik 2005-03-31 15:18

Ska jag vara helt ärlig har jag mycket svårt att förstå det du skriver... :confused:

Du kanske skulle låta någon annan försöka beskriva problemet...

gec44-9w 2005-04-06 16:57

Nämen är det vår gamle vän Glenna?

Bålsta 2005-04-11 07:50

Det stämmer totalt.

Ja men nu kunde jag veta
vad problemet är. Min skiva
har repor som inte går att rensa
då lika bra att avakta tills jag köper
ett nytt och begagnad TRS2004 istället.
När jag har börjat med en ny
rutt blir det mitt uthålliga arbete :)
Tack för att ni medlemar besvarade!

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:53.