Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om tågsimulatorer

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-09-07, 15:05   #8
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 542
Standard

Tycker det är lite synd att man inte gör dessa spel mer realistiska. Jag tycker inte att 90% av tiden ska gå åt till att vara förbannad på signaler som inte fungerar i ett spel som går ut på att driva en järnväg. Det borde väl snarare vara en fråga om att man leder bolaget och drar upp linjer, hanterar inköp av rullande materiell, styr budgetar osv och i detta exempel har en banavdelning som sköter det tekniska.

Sen har jag inget emot om man lägger in signalfel som en funktion i spelet, men då vill jag se ett gäng pyttesmå gubbar som ger sig ut och fixar felet (alternativt inga gubbar alls om man leker svensk järnväg) istället för att man febrilt ska googla runt och undra varför tågeländet vägrar röra sig när det borde göra det.
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:57.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009