![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 376
|
![]()
Rely.
Har problemet löst sig, för dig? Ändrade själv min mail igår, från bredbandsbolaget till gmail hos Auran och idag, så fick jag ingen kontakt, fast jag slog in mitt användarnamn och lösen. Varken på DLS eller i cmp. Efter diverse svordomar och annat, så fann jag lösningen, så att jag kunde logga in igen efter en massa letande efter forgotten your password. Om du fortfarande har problem, så prova med detta. Gå in på länken nedan. http://www.auran.com/TRS2004/DLS.php Klicka på Serial Number. Då kommer du till bild 2. Här var jag inne flera gånger, innan jag fick för mig. Att jag skulle kanske använda rullningslisten lite och kolla in resten på sidan. Bild 3. När jag pillade på listen, då fann jag det jag sökte. Forgotten your password? Då var det bara att fylla i användarnamn och min nya mailadress, så fick jag ett tillfälligt lösenord, så att jag kom in på direkten. Så nu har jag kontakt igen.
__________________
Bengan |
![]() |
![]() |