![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Öppnar ny tråd med anledning av problem med Svenska tåg 2004 & 05 hos Banbyggarna.
Inte för att jag hittar något fel. Gick hur bra som helst för mig, att ladda hem skivorna på nytt. Men jag tänker inte prova, att installera allt igen. ----------------------------------------------------------------- Men det bli något fel när jag tycker där så jag har jättupp med att försöka ladda ner dom tyvär jag som verkligen vill ha de stations skyltarna. ![]() ----------------------------------------------------------------- Rasmus96. Om du skriver tydligare, vad som inte fungerar och vad som händer. Så blir det lättare för oss, att förstå och hjälpa till. Sen känns det inte lika roligt, att försöka hjälpa dig. När var och varannan fråga får en ![]() ![]()