![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#30 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Sedan jag skrev mitt förra inlägg här har en hel del ändrats i min kameraväska. Numera kör jag inte Pentax längre, det är Nikon som gäller för mig nu, en Nikon D700.
Positivt: + Grym prestanda i alla fotosituationer + Allsidig, fungerar lika bra i studio som att fota sport + Lågt brus, först på ISO 3200 är bruset synligt, dock fortfarande användbart + Anpassningsbar + Grym ergonomi, knappar sitter lättåtkomliga + en massa annat... Negativt: - Dyr, speciellt för en student - "Bara" 12 Mpx, kan bli ett problem om en kund vill ha stora utskrifter och högupplösta bilder - Liiiiite för grunt grepp, är dock bekväm att hålla ändå Tillbehör: Tamron 28-75/2.8, Nikon 50/1.8, Sigma 70-300/4-5.6 (ska snart nergraderas till reserv- och reseglugg, när jag skaffat ett bättre tele), batterigrepp och Nikon SB-600 blixt. |
![]() |
![]() |