|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2015-10-21, 15:35 | #11 | |
| Veteran Reg.datum: Nov 2001 Ort: Onsala,  , Sweden. 
					Inlägg: 8 149
				 |   Citat: 
 gjorde en "kristallkula" med massa påskliljor och grenar på som jag döpte till win_reflect.tga, sen maskade jag ut fält ur den och klistrade på win.tgas fönsterrutor, win_alpha.bmp ändrades ej. Sen ställde jag om parametrarna i byggprogrammet och expotererade en dummymesh för att få ut texture.txt-filerna och in med allt i Du. MEN, om det nu går att få dynamiska reflektioner i vattenytor borde det gå att få även på glasytor, hur kanske N3V talar om om hundra år   
				__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   | |
|   |   | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |