Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-06-16, 21:45   #34
spyfrog
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
Standard Ingen vidare natt

Alltså, det ser inte bra ut det "nightmode" som jag fick till....
wij_skum_natt.jpg

Det är ingen som har någon erfarenhet om hur det skall se ut samt kanske hur texturen ska se ut? Det KUID (86627:2474:3) som Wikin refererar till är ju tyvärr en sådan där dum binär .texture fil så där kan man inte se hur de gjort texturen....
Någon som har tips på annat KUID som har nightmode som man kanske kan titta på?

Samt vilket värde skall man lägga in på "emit" värdet på texturen i Blender? Jag klämde i med 2, vad nu det betyder....

Senast redigerad av spyfrog den 2011-06-16 klockan 21:58.
spyfrog besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:27.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009