![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Hittade dessa två skönheter i stockholms innerstad i fredags. Säga vad man vill om PK (politiskt korrekt) men PK är kanske inte dessa bilar men fan så snygga, habegär är bara förnamnet. Regnr är redigerade.
Audi S3. Motor på 2 liter och 4 cylindrar, turbo samt 265 hästar och fyrhjulsdrift. Nypris med allt lullull, ca 400 000. ![]() Sprillans färska Mercedes C63 AMG. Motor på 6,3 liter och 457 hästar, turbor och ren bakhjulsdrift. Nypris med allt lullull, nära miljonen. V8 mullret ur denna gav en ståpäls... ![]()
http://puggen.deviantart.com/ Senast redigerad av Eric B den 2008-04-06 klockan 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Trevliga bilder! fast ja vet inte om dom väker ngot ha begär hos mig, jag skulle nog satsa på http://photocarsonline.com/index.php?showimage=68 i sådana fall
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Fina bilder!
Skenet bedrar minsann på den övre bilen. Det ser mer ut som en bränslesnål budgetaudi för den medvetna citymänniskan... ![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Snygga, men betalar man 400 tusen - 1 mille, så vill man ha en riktig sportbil (Ferrari, Porsche, Lamborghini). Inte nån Audi eller nån Mercedes.
Innan nån säger du får inte en ny Ferrari för 400 000:-, så menar jag såklart en beg.!
![]() |
#5 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Pierre: Mercedesen är nog rätt bekväm, men inte värd så mycket pengar. Skulle hellre köpa en Ford Mustang GT eller nåt sånt isf. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Nej, det där är ju mest mesiga bilar för överpriser! Fast snygga bilder
![]() Då lånar jag hellre brossans (göres helst när han inte är hemma...) ![]() http://www.bengan.com/predator/ Hederlig V8 på 7,5 liter ombyggd att tåla 1500+ hp och kompressormatad. Garanterat effektiv ozondödare! ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Snygga bilder, men Mercan verkar avvika en del från tidigare sportmodeller ur standardbilsserien. Dock hade jag själv valt helt andra bilar, inte de dyraste och snabbaste, utan de som man själv kan modifiera.
![]() |
![]() |
#8 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Får man fråga vad den dricker? ![]()
![]() |