![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Hej!
ska snart få en ny dator och funderar på hur man laddar ner tåg från http://www.banbyggarna.se/trs06/lok.html e det bara att klicka på ladda ner, och sen när det är klaart så finns tåget i spelet? har tyvärr ingen aning hur det fungerar... ![]() ![]() ![]() ![]() tacksam för hjälp! mvh Wille |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
hej! du få väl läsa handboken för trainz hur man gör då lär man sig en hel del
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Det gäller allt material du hämtar från nätet. Länk till nyttiga sidor med material. Jag sparar alltid .cpd-filerna i en mapp på datorn jag döpt till Trainzsaker. Sedan startar jag Trainz och Content Manager. Ser till så att jag kan se både CM (content manager) fönster och fönstret för min Trainzsaker. Klickar och drar .cpd-filen från Trainzsaker till CM och släpper. Då laddar CM in sakerna. Du måste sedan titta i fliken "Open for Edit" om saken ligger där. Klicka på namnet och välj "Commit" under "Edit". (Samma som tryck CTRL och M.) Lycka till
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Hej!
Tack för svaren! ![]() ![]() ![]() ![]() Dehär content manager, e det något man måste ladda ner eller finns det på datorn? tacksam för vidare svar mvh wille Senast redigerad av willeb1000 den 2012-01-10 klockan 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]() ![]() //Jocke
![]() |
![]() |
#7 |