![]() |
ladda ner?
Hej!
ska snart få en ny dator och funderar på hur man laddar ner tåg från http://www.banbyggarna.se/trs06/lok.html e det bara att klicka på ladda ner, och sen när det är klaart så finns tåget i spelet? har tyvärr ingen aning hur det fungerar... :confused::confused::confused: :( tacksam för hjälp! mvh Wille |
hej! du få väl läsa handboken för trainz hur man gör då lär man sig en hel del
|
Citat:
|
Hej!
Det gäller allt material du hämtar från nätet. Länk till nyttiga sidor med material. Jag sparar alltid .cpd-filerna i en mapp på datorn jag döpt till Trainzsaker. Sedan startar jag Trainz och Content Manager. Ser till så att jag kan se både CM (content manager) fönster och fönstret för min Trainzsaker. Klickar och drar .cpd-filen från Trainzsaker till CM och släpper. Då laddar CM in sakerna. Du måste sedan titta i fliken "Open for Edit" om saken ligger där. Klicka på namnet och välj "Commit" under "Edit". (Samma som tryck CTRL och M.) Lycka till |
Hej!
Tack för svaren! :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: Dehär content manager, e det något man måste ladda ner eller finns det på datorn? tacksam för vidare svar mvh wille |
Citat:
//Jocke |
Tack så mycket!! :ber::ber::tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:09. |