![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Mest angelägna objektet att byggas | |||
Stationshus, 3 varianter |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 36.11% |
Lokstall, både rundstall och raka |
8 | 22.22% |
Villa-serie, olika format o färger |
8 | 22.22% |
Plattformar formade efter GDSJ-spår. |
7 | 19.44% |
Vagnverkstad |
10 | 27.78% |
Flerbostadshus |
11 | 30.56% |
Annat |
5 | 13.89% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 36. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Det är kul med omröstningar...
![]() Nu är jag nyfiken på vad ni känner är mest angeläget på avdelningen svenska objekt att pynta rutter med. De alternativ som jag räknar upp här, har jag tillräckligt bra bilder för texturer för, så dessa prylar kommer förr eller senare att bli byggda. Att jag just nu prioriterar svenska objekt-byggeri, är just för att jag tycker själv att det är väldigt tråkigt att inte ha bra svenska objekt att bygga med utan att ofta behöva kompromissa när man bygger rutter. Lite hämmande för inspiritationen, tycker iallafall jag. Jag kommer köra objektbyggeriet ett tag framåt nu, varvat med lite fordonsbygge, som ni ju vet jag har på lut oxå. När den nya utgåvan av ScaleRail kommit, är det dax att ta tag i LLJ ordentligt igen och då lär väl objektsbyggandet avta lite, gissar jag. Så, därav denna poll, vad önskas mest? Jag lär inte hinna med alla dom här alternativen, innan jag fokuserar tillbaka på RE, men en o annan ska ut, absolut. ![]() |
![]() |
![]() |