|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Inte för att det spelar nån roll, men jag hade skrivit typ 800 inlägg, och nu är jag nere på 58? Har ni startat om räkningen eller nått?
Tacksam för svar
|
|
|
#2 |
|
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Därför att inläggen räknas enbart i tågsimulator-delen
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Vad menas med det? Jag har 58 inlägg i alla forum..?
|
|
|
#4 |
|
Tidigare ssg
|
De inlägg du skriver i tågsimulatordelen, det är de som räknas. Alla inlägg du skriver i offtopic, bildtråden mm räknas inte in. Antal inlägg "58" står alltså för att du skrivit 58 inlägg inom tågsimulatordelen.
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Enligt mig, Fredrik, hade det varit bättre om alla inlägg stod med, även dem utanför tågsimulator forumen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Admin & STW-member
|
Till vilken nytta? Är det antalet inlägg som speglar forummedlemmarna?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Nej, men det hade varit kul att se hur många inlägg man har skrivit totalt.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Admin & STW-member
|
Vilket man fortfarande kan om man söker.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
|
Antal inlägg-grejen har alltid vart något i tävlingsform på de flesta forum. Totalt meningslöst, eftersom det på vissa forum tävlades för att uppnå en kategori, som t.ex. ett annat högre namn under sitt användarnamn.
|
|
|
|
#10 |
|
Tidigare Traindriver94
|
Men varför bara visa inlägg från tågsimulator-forumen? Då kan man ju lika gärna ta bort det helt?
|
|
|
#11 | |
|
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Medlem
|
Citat:
MVH Kenneth
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tidigare ssg
|
Det var en gång ett forum med det huvudtemat kanske
![]() Numera är det 50/50 eller kanske tillochmed så att bildsidan tagit över merparten ![]() Jag har helt övergett tågsimulatordelen, fast det beror på den enkla anledning att jag inte spelar dessa spel längre.
|
|
|
#14 | |
|
Hyttåksfettischist
|
Jag hade fått msts i julklapp och sökte på nedladdningar till detta. Det var det som fick mig att hamna här, och forumet gick jag med i enbart för att kunna ladda ner tåg. Var säkert medlem ett helt år utan att över huvud taget titta i forumet, mer än att logga in.
Numera är jag här i forumet ofta, men enbart i tågbilder och off topic. Ibland allmänt om järnvägar och tåg. Citat:
Senast redigerad av simonbertilsson den 2008-10-27 klockan 00:01. |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|