![]() |
Vad har hänt med "antal inlägg" ?
Inte för att det spelar nån roll, men jag hade skrivit typ 800 inlägg, och nu är jag nere på 58? Har ni startat om räkningen eller nått? :) Tacksam för svar
|
Därför att inläggen räknas enbart i tågsimulator-delen
|
Vad menas med det? Jag har 58 inlägg i alla forum..?
|
De inlägg du skriver i tågsimulatordelen, det är de som räknas. Alla inlägg du skriver i offtopic, bildtråden mm räknas inte in. Antal inlägg "58" står alltså för att du skrivit 58 inlägg inom tågsimulatordelen.
|
Enligt mig, Fredrik, hade det varit bättre om alla inlägg stod med, även dem utanför tågsimulator forumen.
|
Till vilken nytta? Är det antalet inlägg som speglar forummedlemmarna?
|
Nej, men det hade varit kul att se hur många inlägg man har skrivit totalt.
|
Vilket man fortfarande kan om man söker.
|
Antal inlägg-grejen har alltid vart något i tävlingsform på de flesta forum. Totalt meningslöst, eftersom det på vissa forum tävlades för att uppnå en kategori, som t.ex. ett annat högre namn under sitt användarnamn.
|
Men varför bara visa inlägg från tågsimulator-forumen? Då kan man ju lika gärna ta bort det helt?
|
Citat:
|
Citat:
MVH Kenneth |
Det var en gång ett forum med det huvudtemat kanske ;)
Numera är det 50/50 eller kanske tillochmed så att bildsidan tagit över merparten ;) Jag har helt övergett tågsimulatordelen, fast det beror på den enkla anledning att jag inte spelar dessa spel längre. |
Jag hade fått msts i julklapp och sökte på nedladdningar till detta. Det var det som fick mig att hamna här, och forumet gick jag med i enbart för att kunna ladda ner tåg. Var säkert medlem ett helt år utan att över huvud taget titta i forumet, mer än att logga in.
Numera är jag här i forumet ofta, men enbart i tågbilder och off topic. Ibland allmänt om järnvägar och tåg. Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:01. |