![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ja som rubriken lyder, det regnade ute i dag o jag hoppas ni kan förlåta mig men jag blev ju lite sugen på att fixa något i gmax , så varför inte ett av dom kantigaste loken i svergie , nämligen en Z66, ni får gärna säga vad ni tycker, om ni gillar den så kan jag fortsätta på den
![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-11-24 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Bygg klart dina andra objekt innan du börjar på nytt! Du måste minst ha 6-7 objekt som är halvklara.
![]() |
#3 |
Tidigare v10
|
![]()
fatiskt inte, dom flesta försvan i min e-mail så nu har jag bara två, o jag bhöver fler bilder för min hytt, så jag bara tänkte att jag skulle göra något nu när jag inte kan komma längre på min hytt, så varför inte ett litet lok
![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-11-24 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare v10
|
![]()
jo jag fortsatte på den lite i kväll, vet inte om jag kommer fortsätta på den, dock skulle det vara roligt att ha en Z66 i trs, om någon med mer erfarenhet vill fortsätta på den så får dom gärna höra av sig till mig, jag har gjort det mesta på kroppen nu, säg gärna vad ni tycker om modellen.
Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-11-24 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |