![]() |
det regnade ute idag, hoppas ni kan förlåta mig
Ja som rubriken lyder, det regnade ute i dag o jag hoppas ni kan förlåta mig men jag blev ju lite sugen på att fixa något i gmax , så varför inte ett av dom kantigaste loken i svergie , nämligen en Z66, ni får gärna säga vad ni tycker, om ni gillar den så kan jag fortsätta på den :rolleyes:
|
Bygg klart dina andra objekt innan du börjar på nytt! Du måste minst ha 6-7 objekt som är halvklara.
|
fatiskt inte, dom flesta försvan i min e-mail så nu har jag bara två, o jag bhöver fler bilder för min hytt, så jag bara tänkte att jag skulle göra något nu när jag inte kan komma längre på min hytt, så varför inte ett litet lok :D men så fort jag får min händer på några bilder så ska min hytt får prio 1 igen, fast jag får en känsla av att trainz inte kommer må så bra av denna modell
|
jo jag fortsatte på den lite i kväll, vet inte om jag kommer fortsätta på den, dock skulle det vara roligt att ha en Z66 i trs, om någon med mer erfarenhet vill fortsätta på den så får dom gärna höra av sig till mig, jag har gjort det mesta på kroppen nu, säg gärna vad ni tycker om modellen.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:03. |