| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Admin & STW-member 
			
			
			
			Reg.datum: Aug 2001 
				Ort: ,  , Sweden. 
				
				
					Inlägg: 5 814
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			På Aurans "Content creation"-forum kan man hitta mycket spännande läsning. 
		
		
		
		
		
		
		
	Mike10 har testat att bygga växlar som egna 3d-obejkt och fått dem att fungera. Han är ännu bara i ett tidigt stadium men det här ger ju verkligen oanade möjligheter... Här nedan ett screenshot av vad han gjort. ![]() Vill ni läsa mer så läs här http://www.auran.com/trainz/forum/sh...threadid=19189 /Fredrik Forumvärd  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
   
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Liknande ämnen
		 | 
	||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg | 
| Verklighetstrogrna växlar och korningar? | lan | 3D-design - Trainz | 2 | 2004-02-29 20:49 | 
| Ruttbygge (objekt) | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-10 15:40 | 
| Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 19:16 | 
| Hjälp, hur gör jag. Växlar. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 17 | 2003-01-12 15:41 | 
| Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 17:09 |