Citat:
Ursprungligen postat av lan
Omm-vagnen (2-axlig) får behålla sin tjeckiska märkning, men E och El har fått något som liknar svensk märkning. Alla tre vagnarna har egen texturegroup (Som vi förväntar oss att alla duktiga "målarkluddar" vidareutvecklar  ) - [b]Jag kan tänka mig stå som fadder om texturer ramlar in till mig kan jag infoga dom i texturegroupen
|
Så här går det när man är sen med att ladda ner grejjorna

.
Fick en liten stund över och började kladda lite lätt på Omm-texturerna och tänkte att man kanske kan bidra med några till (svensk-märkta dessutom, hehe), men märkte att mappningen är lite "sådär".
Svårt att få till EN överkant på vagnen bl.a

.
Såg att du hade fixat det på dom andra vagnarna????, OM du får tid och lust någon gång kanske det går att åtgärda det på dom här oxå, och kanske mappa den gula kroken på en egen plats på texturen, så slipper man ha en gul "plutt" på ramen (därför som jag har "målat" den grå på bilderna).
Sen kunde jag inte låta bli att kladda lite på boggien oxå, men blev väldans fundersam, är det någon alldeles speciell boggie på dom här vagnarna, det var då ett väldigt udda fjäder arrangemang må jag säga, hehe

.
Dessutom ser bromsbackarna ut att vara till en gammal packmoppe eller nått sånt

, väldigt små med andra ord.