Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-26, 22:46   #10
Schulz
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Skicka ett meddelande via MSN till Schulz
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Erik Götborg Visa inlägg
Det kanske är så att han skulle kunna skrivit detta i "positiva tråden" i stället, men du får ta allt med en nypa salt Christopher. Även du har gjort misstag, och jag likaså...

Men det jag reagerade på i ditt förra inlägg var ditt sätt att uttrycka sig på, man kan kan vara lite smidigare och säga det på ett lite annorlunda sätt, än att kläcka ur sig;

"Vad är det att skryta om egentligen?

Det går bra om du kan sköta dig lite bättre här på forumet. Du skapar irritation för tillfället."

Vem gynnar det att vara otrevlig mot medlemmarna på ett forum? Inte mig, inte "offret" och framförallt inte dig i detta fallet. Försök tänka lite på det framöver, tror du vinner väldigt mycket på det....och titta gärna över vad du skriver innan du postar och se hur det kan tolkas av läsaren, för det är inte alltid självklart att man tolkar det precis som du har gjort.
Nu är det ju så att alla har sina åsikter, man väljer om man vill konfrontera de som har en åsikt av motsatt art.

Jag har själv besökt en Rc-hytt innan, visst blev jag fascinerad och sånt. Men inte skryter jag om det i så stora meningar att man skapar en helt ny tråd om det. Det jag säger är att alla gynnas alltid av att man förstår reglerna innan man ger sig ut i den vida världen. Jag menar, bryter man mot någon av de tio budorden (eller iaf de två viktigaste) så förtjänar man ju inte att leva enligt mästaren där uppe, för att ta ett exempel. Man ger sig inte in i ett spel förrän man läst om spelreglerna. Man monterar inte upp en IKEA-möbel utan att ha läst monteringsanvisningarna först.

Det är många som gör så att de bara ger sig ut och tror sig veta hur det fungerar, utan att veta ett suck om rules och lagar. Men alla är vi olika, eller?