Forum: Landskapsdesign - MSTS / Open Rails
2016-03-09, 21:32
|
|
Svar: 2 688
Visningar: 2 816 117
|
Forum: Landskapsdesign - MSTS / Open Rails
2016-03-09, 21:11
|
|
Svar: 2 688
Visningar: 2 816 117
|
Forum: Landskapsdesign - MSTS / Open Rails
2016-03-09, 20:43
|
|
Svar: 2 688
Visningar: 2 816 117
Det är bra att veta :)
Om man har två...
Det är bra att veta :)
Om man har två mötande tåg, men bara en platform med två spår, använder man "vänster" trafik då?
I Danmark kör tågen till ex. på högra spåret i färdriktningen.
Sala...
|
Forum: Landskapsdesign - MSTS / Open Rails
2016-03-09, 17:51
|
|
Svar: 2 688
Visningar: 2 816 117
|
Forum: 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails
2016-03-09, 14:55
|
|
Svar: 229
Visningar: 143 071
|
Forum: 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails
2016-03-09, 14:45
|
|
Svar: 229
Visningar: 143 071
|
Forum: 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails
2016-03-09, 14:08
|
|
Svar: 229
Visningar: 143 071
|
Forum: 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails
2016-03-09, 05:05
|
|
Svar: 229
Visningar: 143 071
Till Stockholmsrutten, Stockholm Central
...
Till Stockholmsrutten, Stockholm Central
Vilka platformer är det vi kör förbi i denna korta videon
i början, och ca. 1 minut inne i videon?
https://www.youtube.com/watch?v=XSbgghU5qq4
:)
|
Forum: MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails
2016-03-06, 19:21
|
|
Svar: 6
Visningar: 24 132
OR Brake hose problem
Hej alla :)
Efter att jag laddat ner nyaste versionen av OR igår, händer det ganska ofta att jag i en kurva får följande meddelande
"You have travelled to fast for this curve and have snapped a...
|
Forum: 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails
2016-02-29, 19:46
|
|
Svar: 229
Visningar: 143 071
Jag blir just nu upplärd av Wase i objekt...
Jag blir just nu upplärd av Wase i objekt byggande, visar här försiktigt fram mina första kreationoner i beta. :) Den ena bilden är en spårskylt (en U- tavla med pil) och den andra är en skylt med...
|
Forum: 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails
2016-02-29, 19:32
|
|
Svar: 229
Visningar: 143 071
Bjuder på ännu en bild på natt texturer, ljus i...
Bjuder på ännu en bild på natt texturer, ljus i msts är allmänt svårt att jobba med. Wase har lyckats inte bara med detta, utan också att skapa själva ljusröret. Bilden nedan visar själva ljusröret...
|
Forum: Landskapsdesign - MSTS / Open Rails
2016-02-29, 13:33
|
|
Svar: 2 688
Visningar: 2 816 117
|
Forum: Landskapsdesign - DTG - Train Simulator
2016-02-28, 20:01
|
|
Svar: 31
Visningar: 53 376
|
Forum: 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails
2016-02-27, 20:47
|
|
Svar: 229
Visningar: 143 071
|
Forum: Landskapsdesign - MSTS / Open Rails
2016-02-27, 20:32
|
|
Svar: 2 688
Visningar: 2 816 117
Hej! :)
Inte kan man få msts re att spara...
Hej! :)
Inte kan man få msts re att spara automatisk med jämna mellanrum?
Bönan jag surfade lite och hittade denna länken:
http://msts.steam4me.net/tutorials/fix_ref_file.html
et citat...
|
Forum: Landskapsdesign - MSTS / Open Rails
2016-02-27, 00:31
|
|
Svar: 2 688
Visningar: 2 816 117
|
Forum: 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails
2016-02-24, 20:39
|
|
Svar: 229
Visningar: 143 071
|
Forum: Off-topic
2016-02-22, 14:13
|
|
Svar: 1 447
Visningar: 1 612 150
|
Forum: Off-topic
2016-02-22, 13:21
|
|
Svar: 1 447
Visningar: 1 612 150
|
Forum: Off-topic
2016-02-22, 13:05
|
|
Svar: 1 447
Visningar: 1 612 150
|
Forum: Off-topic
2016-02-22, 11:39
|
|
Svar: 1 447
Visningar: 1 612 150
Man måste vara efterbliven för att kunne få...
Man måste vara efterbliven för att kunne få njutning av att göra något sånt.
Personen som gjort detta har för mycket fritid, och mår dårligt med sig själv på det ena eller andra sätet.
Syns...
|