![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej,har byggt på en rutt ett tag och har några bilder.
Tips och kommentarer mottages gärna ![]() IKEA loket passerar Bergaby ![]() Ikea tåget har fått ett nytt lok, nohab ![]() Ikea tåget töms vid Rovik industriområde ![]() Rovik C ![]() Storberget centralstation ![]() Storbergets infart på kvällen med Storberget västra i bakgrunden ![]() MVH Arvid ![]() Senast redigerad av Arre den 2005-09-26 klockan 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Kul att se IKEA komma till användning!
Lite mer träd och gärna varierande textur (tex fläckar av annat gräs och grus/asfalt runt plattformar/byggnader osv) sen blir det riktigt bra ![]()
![]() |
#3 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Jag gillade bilden med stationen på slätten.
Gärna lite fler sänkor i lanskapet för min del. Järnvägsbyggare strävar efter så få nivåskillnader som möjligt, men naturen är sällan slät som ett TRAINZ-baseboard.
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Tack för svaren,har bara målat i en färg till och börja med och kommer sedan göra lite fläckar här och var och sänka och höja landskapet lite.
PS.Tack för IKEA
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
HEJ!
Tre nya bilder från banan Bild 1.Hamnen Bild 2.Storberget västra(pendeltågstation) Bild 3.IKEA byggnaderna
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2006-12-17 klockan 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej,nu har jag klickat ut lite blandade färger vilket jag tyvärr inte visar på screenshotsen!
Bild.1 Solnedgång i skogby med hyreshus i bakgrunden,lägg märke till lekparken i bakgrunden. Bild.2 IKEA igen Bild.3 nya hus byggs i Rovik
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2006-12-17 klockan 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder på min rutt LBJ (obs, många bilder!) | Deskgrunt | Landskapsdesign - Trainz | 53 | 2005-07-13 14:31 |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 00:51 |
Nya bilder från Silja Europa :-) | Pson | Off-topic | 0 | 2003-08-09 00:51 |
bilder på min malmbane vinter rutt | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-12-13 17:30 |