![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Idag fyller jag år!
Jag blir tonåring=13 Men dagen blir inte alls rolig, min familj åkte iväg till Sandviken för att min lillebror hade match på Jernvallen i hockey. Pappa sa att han skulle komma och gratta mig tidigt på morronen, han har inte ens ringt. Mina kompisar är utanför stan. Och själv sitter jag hemma ensam och käkar en tårta som är JÄTTEstor, med betoningen JÄTTEstor. Så ha den äran Mohammad på 13årsdagen! Önskar Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Grattis på födelsedagen DJ Clinton!
![]() Roger ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Stort Grattis på Din 13-årsdag Mohammad!
![]() Citat:
![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Grattis på födelsedagen, ät inte för mycket tårta bara så du får ont i magen.
![]() MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Grattis! Ha't så roligt.
![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Grattis! Själv har man 8 dagar kvar!
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Nu va du elak Fredrik!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Grattis Mohammad!!!
stackare, dumma föäldrar, strunta i sitt barn sådär! ![]() Hoppas de komemr och överraskar dig senare idag! GRATTIS!! MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Grattis på födelsedagen!
Hoppas din pappa hört av sig!???? Hemskt att höra att föräldrar inte bryr sig om sitt barns födelsedag..... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Grattis Mohamed!!!
Själv så har man 15 dagar kvar till den magista 18 års gränsen[^] |
![]() |
![]() |
#13 |
Senior Member
|
![]()
Ja GRATTIS på dig DJ Clinton/Mohammad hoppas att dagen vart bra trotts allt annat om brosan och farsan.
![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#14 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
En liten låt:
![]() Ja, må han leva, Ja, må han leva, Ja, må han leva uti hundrade år. Ja, må han leva, Ja, må han leva, Ja, må han leva uti hundrade år. Ja, visst ska han leva, Ja, visst ska han leva, Ja, visst ska han leva uti hundrade år. Ja, visst ska han leva, Ja, visst ska han leva, Ja, visst ska han leva uti hundrade år. "Ett fyraldigt leve... han lever! HURRAH, HURRAH, HURRAH, HURRAH." --- --- --- GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! En liten grattispresent som inte är stor men alltid nåt: ![]() Itino står på den smålandändska stationen Nässjö! ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#15 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Grattis
KAlle ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Downloads till Trs 2004 | snobben | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-06-08 01:13 |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 13:21 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 18:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |