Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-10-30, 16:12   #1
ad_de93
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2007
Ort: Örebro
Inlägg: 74
Standard Problem med First Class Ticket

Hej!

I fredags eftermiddag köpte jag en FCT för att kunna få tillgång till DLS. Betalade med kort, så direktbetalning. Aktiverade i profilen som det står. Insåg efter detta att den mailadress som jag reggat på inte är den jag använder (av ngn skum anledning..). Vet inte om detta spelar någon roll - behöver jag bekräfta något via mail?
Har inte fått min FCT att funka, det står på DLS att den är aktiverad, men när jag ska ladda ner så funkar inte Download Helper (står bara downloading - retrying - retrying - download cancelled), och finns inte någon FTP-länk om jag klickar på Download Page.
Har skrivit på Helpdesk, men vet inte hur snabbt man kan väntas få svar där, eller om jag kan höra av mig någon annan stans?

Någon därute som haft samma problem, och som vet hur man kan lösa det?? =S

(använder TRS2004 om det är av betydelse)..
__________________
Andreas
ad_de93 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:36.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009