![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Hej!
I fredags eftermiddag köpte jag en FCT för att kunna få tillgång till DLS. Betalade med kort, så direktbetalning. Aktiverade i profilen som det står. Insåg efter detta att den mailadress som jag reggat på inte är den jag använder (av ngn skum anledning..). Vet inte om detta spelar någon roll - behöver jag bekräfta något via mail? Har inte fått min FCT att funka, det står på DLS att den är aktiverad, men när jag ska ladda ner så funkar inte Download Helper (står bara downloading - retrying - retrying - download cancelled), och finns inte någon FTP-länk om jag klickar på Download Page. Har skrivit på Helpdesk, men vet inte hur snabbt man kan väntas få svar där, eller om jag kan höra av mig någon annan stans? Någon därute som haft samma problem, och som vet hur man kan lösa det?? =S (använder TRS2004 om det är av betydelse).. ![]()