![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej!!
Varenda gång jag ska skriva på forumet till exempel så skriver jag då i subject och sen när jag klickar i det vita fönstret där man ska skriva medelande så hänger datorn sig under 10-15 sekunder, varför? Den funkade utmärkt innan jag stack till min flickvän i fredags och igår när jag kom hem så strejkar den så. Den strejkar på ett ställe till nämligen när jag vill titta på någon soda med kanske bilder på som går att klicka på så man får dom större så står där att där är fel på sidan och att Internet explorer kommer att avslutas. Det händer med jätte många sidor som fungerade i fredags också och innan det. Sen när jag får upp startsidan så kommer det två ljud som låter som en vattendroppe som droppar från högtalarna sen blir det tyst, vad är det? Jag hatar denna datorn den börjar fula sig mer och mer, det är en P3 600mhz. Snälla behöver all hjälp jag kan få. Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 22:52 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 18:18 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 17:09 |