|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2010-10-12, 12:54 | #1 | 
| Veteran Reg.datum: Jun 2008 Ort: Sundsvall 
				 |  Timmervagnar Roos 

2 st timmervagnar Roos, som är ommålningar på "VojtikJ's" (hemsida  http://www.vojtikjtrainz.wbs.cz/) "CD Roos" (THANK's, and CREED's to you   ). Har även fixat nya lastplatser på vagnarna (att.points), eftersom orginalvagnen bara kunde lasta 20st "prkna" (trälådor av något slag). Vagnarna är "förinställda" på att lasta björk-eller bland"ved" (ingår), men kan ju såklart lastas med annat "trä" oxå, eller annan, passande, valfri last. Skickar med björk- och bland"veden" som sceneryobj. oxå, som man kan ha på en timmerterminal.t.ex. PS: Bilderna är från Marcus fina "Trångboda bangård", som finns här i downloads-delen. DS. EDIT: Kanske ska nämna det oxå, att "veden" hittas som "aaa timmertrave....", gäller både lasten & sceneryobjekten. 
				__________________ Ekan Senast redigerad av ekankal den 2010-10-12 klockan 21:28. | 
|   |   | 
|  2010-10-12, 13:26 | #2 | 
| Medlem |   

JAG hittar inga resultat på sökningen trångboda bangård    
				__________________ Hälsningar Max  Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a  ) | 
|   |   | 
|  2010-10-12, 14:31 | #3 | 
| Medlem Reg.datum: Sep 2002 Ort: Stockholm, Sweden 
				 |   

du behöver lära dig googlandets ädla konst   det kommer med tiden  får du som nu, ett namn, försök då bara söka på det om inte alla ord ger något. http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=27040&highlight=tr%E5ngboda för alla som är intresserade av modulen   
				__________________ /Leoj Jaudidamdamdubidamdam | 
|   |   | 
|  2010-10-12, 14:44 | #4 | 
| Medlem |   

tack   jag måste väl börja anstränga mig också   
				__________________ Hälsningar Max  Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a  ) | 
|   |   | 
|  2010-10-23, 18:28 | #5 | 
| Medlem Reg.datum: Sep 2010 Ort: Västerbotten 
				 |  Kontaktledningsbryggor 

Vilka fina bryggor du har. Är det STWs bryggor? Mina har då inte sån fina lyktor som du har på dina.  Hur fixar man det?
		 | 
|   |   | 
|  2010-10-24, 01:18 | #6 | |
| Veteran Reg.datum: Jun 2008 Ort: Sundsvall 
				 |   Citat: 

__________________ Ekan | |
|   |   | 
|  | 
| Taggar | 
| godsvagn, timmervagn | 
| 
 |