![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tänkte först på att sälja Xbox360 som bara står och samlar damm och köpa ett uppgraderingspaket. Men nu funderar jag på att försöka få iväg datorn också och köpa nått helt nytt. Har kollat blocket och tradera, men inte hittat nått liknande mina prylar, vad tror ni man kan ta ut för dom!?
Dator: Ljudisolerat miditower AMD 64 X2 4200+ processor Abit KN9S moderkort PC5300 1024MB minne PC5400 1024MB minne Gainward Geforce 8600GT grafikkort Creative Sound Blaster Audigy 2 ljudkort med frontpanel och fjärr. 250 GB hårddisk Benq DVD-brännare Xbox360: Xbox 360 Arcade med 2 handkontroller, minneskort, 20GB hårddisk och HD-DVD spelare 20 originalspel bl.a. GTA4, Dead rising, Forza2, PGR4, Table tennis, NHL2K7, NBA2K7 m.fl. Spelet Scene it? med 4 kontroller Guitar Hero 2 och 3 + två trådlösa gitarrer Ja, vad tror ni man kan ta för detta? Självklart är jag fullt medveten om att jag aldrig kan få vad jag gett...