Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-03-14, 18:35   #1
hgkn
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Smile Tack till alla duktiga.

Ni är helt suverena.
Sammarbete ger alltid bästa resultat.
Jag vet inte hur mycket man skall tacka alla som har gjort så mycket för så många ( stulet cittat) men det ni gör det gör ni ordentligt.
Ni skall veta att detta ger en otrolig glädge åt många.
Tack till alla anställda i STWs styrelse som jag har haft nöjet att träffa och inte minst Bengan som jag har nästan daglig kontakt med på något suspekt vis som diverse galna mail.
Medan denna Bengan fortsätter att jobba fram varianter an div. rullande material så tycker jag lite synd ibland att han inte med sin fototeknik och sina fina stugor kunde försöka göra några mer Svenska ladugårdar.
Jag vill även tacka MatsS för i första hand hans otrolga vägskydd men hoppas på ett sammarbete eller om han löser det själv att dom funkar i Ts09 också.
Tack till svenolov för alla skript bla.
Och inte att glöma sealpower som dök upp som gubben i lådan och gjorde IORE.
Här åbäkar jag mig men min tid räcker inte till för att sätta mig in i GMAX, med ett jobb som inte följer några 8 timmars regler så är man tacksam för vad man får.
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:04.