![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Det var med spänning som jag mottog skivan med Trainz 2009. När jag laddat ned detta var det dax att föra över alla sparade content från 2006. Jag följde anvisningarna på Aurans forum. Resultatet blev en besvikelse. Mer än hälften av allt material gick inte att föra över. Värre var det med alla nedladdade svenska lok o vagnar som inte heller gick att föra över.
Måna av de sparade objekten som gick att föra över ser dessutom konstiga ut. T.ex Jvc:s vinterträd som får någon konstig gloria omkring sig. De rutter jag lyckats föra över saknar flera texturer och vissa spline. När jag bygger en ny rutt ser jag ingen större skillnad mot 2006 merän att skuggorna är mera detaljerade. Däremot tycer jag att träd och buskar ser konstiga ut. Jag går tillbaka till 2006!