![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag undrar om nån har rutten Gbg-Sthlm,, om nån har den skulle jag få test köra den då?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Så långa rutter byggs sällan i trainz. Den finns inte och jag vet ingen som har planer på att bygga den. Med så många baseboards så är det ju risk att allt laggar ihop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag håller med sträckan Göteborg-stockholm, Är snart framme i Flen.
Jag får kolla någon gång hur många baseboards jag har på banan. Men nu har jag inte byggt på banan på länge. Får se om jag fortsätter eller om det blir ännu en bana i samlingen "Rutter som inte är klara". (Jag har ett gäng böbörjade rutter som inte är klara.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Jag håller på och bygger en lång rutt i Trainz. Har byggt från Sparreholm till Nässjö och målet är Malmö. Min tanke är att bygga både västra och södra stambanan (jag vet att det är ett jätteprojekt =) ). Vet inte antal baseboards men det borde väl vara några hundra kan jag tänka mig...använder skala 1:1,5 Blir det så?
![]() //H |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Vill bara tippsa om att rutten Stockholm C-Eskilstuna finns på download-sektionen här på forumet. Det är väl inte en otroligt detalerad rutt, men den är väl värd att ladda ner.