![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag vågar gissa på att alan wake kan knipa den titlen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Visst är det väldigt snygg grafik, men det beror väl även på hur spelet är upplagt, handling m.m, inte bara på grafiken om det kan bli årets spel 2008.
Tror säkert det kommer andra spel under året som kan ha lika stor eller större chans att knipa titeln baserat på handling, spelupplägg m.m Men om det funnits ett pris för snyggaste grafik så hade detta spel haft en stor chans att få det, gissar jag. Hälsar Bengt
![]() |
#3 |
Tidigare v10
|
![]()
jo men handlingen verkar skit bra den med, ladda ner trailer filmerna vet ja så får ni se lite mer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Väldigt snygga screenshots, men det beror på mer än det!
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jo jag kan hålla med dej om detta. Om det bara hade varit för grafiken så hade många spel kunnat utses till årets spel många gånger om. Det finns en hel del kriterier för att kunna utses till årets spel med mera. Sen har det lite med vad det är för media som utser årets spel, läser man en sida på nätet så har de utsett det spelet, läser man sedan en tidning så har de utsett det spelet och så vidare. Så är verkligheten... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
|
![]()
Jo men som jag REDAN sagt, spelet har en bra story, det verkar vara väll genom tänkt o har tagit sin tid att utveckla, storyn är vällskriven , o handlingen kommer nog passa spelet väldigt bra, o på dessa grunder så tror jag att det har en chans att bli årest spel , inte bara på grund av grafiken
![]() |
![]() |
![]() |